Якщо у вас виникли питання, ви можете зв'язатися з нашими менеджерами будь-яким зручним для вас способом.

Повернення/обмін товару в магазині Автомаляр Плюс

Наш інтернет-магазин гарантує якість товару, що відвантажується. На всіх етапах отримання, зберігання та відвантаження продукції кінцевому споживачеві, ми ретельно стежимо за дотриманням норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.

Якщо був придбаний будь-який товар, який не підійшов за характеристиками або має заводський шлюб, Ви маєте право звернутися до нашого інтернет-магазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення та вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару та немає інших альтернатив для обміну (ознайомтеся з тим, як повернути товар правильно).

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» . Відповідно до Закону про Захист прав споживачів, зі споживача утримується вартість кур'єрських послуг при поверненні або обміні товару згідно з тарифами служби доставки.

У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар НЕ був використаний покупцем і має товарний вигляд;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережено документ, що підтверджує оплату або відвантаження товару;< /li>

Просимо також ознайомитися з тим, які товари ми не приймаємо до повернення => Чи всі товари можна повернути?

Компенсація грошових коштів за повернутий товар проводитися ТІЛЬКИ при дотриманні всіх умов, які перераховані вище.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання товару, що повертається нам на склад та його перевірки. Повернення здійснюється на картку з якою було оплачено товар (з відрахуванням комісій банку) або за адресою м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького 152 готівкою.

 

Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності співробітника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.


Якщо ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нами за номером телефону: +38(063 )763-11-10.