Якщо у вас виникли питання, ви можете зв'язатися з нашими менеджерами будь-яким зручним для вас способом.

Як замінити антифриз самостійно

12.09.2018
Views: 1983

Двигун автомобіля працюватиме стабільно лише тоді, коли всі його системи працюватимуть без збоїв. Щоб досягти такого виняткового технічного стану машини, її господареві необхідно своєчасно проводити ТО свого транспортного засобу.

Одним із основних пунктів цього заходу можна вважати заміну антифризу. У власника автомобіля є два варіанти:

  1. Звернутися за допомогою до фахівців, заплативши чималі гроші за надання подібної послуги;
  2. Провести заміну антифризу самостійно, заощадивши на роботі і витратившись тільки на купівлю рідини, що охолоджує.

Другий варіант, схоже, виграє. Залишилось лише з'ясувати: коли антифриз треба міняти і як це зробити?

Терміни

Щоб не запізнитися і вчасно «оновити» систему охолодження, наповнивши її новою робочою рідиною, можна вдатися до порад спеціалістів автосервісів, які рекомендують дотримуватися трьох методів визначення необхідності заміни антифризу одночасно:

  • вивчити рекомендації виробника охолоджуючої рідини (терміни заміни варіюються від 45 до 100 тис. км пробігу);
  • провести діагностику стану антифризу за допомогою тест-смужок, купити їх можна в будь-якому магазині запчастин;
  • міняти охолоджувальну рідину щорічно, не рідше, незалежно від її стану та «намотаних» кілометрів.

Покрокове керівництво

Якщо власником машини прийнято рішення про самостійне обслуговування системи охолодження і в найближчих його планах з'явився пункт «заміна антифризу», то йому варто взяти на озброєння наступну інструкцію, яка допоможе йому зробити все правильно і швидко лише за три кроки:

>

Крок №1 – Злив

Першочергове завдання полягає у видаленні відпрацьованого антифризу із системи. Знадобиться дві ємності. В одну стікатиме антифриз з радіатора (для цього на ньому потрібно відкрити зливну пробку або зняти заглушку з патрубка), в другу тару рідина потраплятиме через зливну пробку блоку циліндрів. Щоб не допустити утворення вакууму в системі, попередньо необхідно відкрутити пробку розширювального бачка. Не треба поспішати забирати ємності після того, як вся рідина опинилася в них. При відкритих пробках протягом наступних 10-15 хвилин із системи випливе все «до останньої краплі».

Крок №2 – Очищення

Якщо налити прозору кристально чисту воду в брудну посудину вона теж стане брудною. Це просте правило відоме всім. Воно діє у випадку з антифризом. Тому перш ніж залити його в систему, варто добре її вичистити. Найзручніше зробити це за допомогою спеціалізованих хімічних засобів, яких у продаж надходить чимало. Вони всі схожі і за принципом дії (розчиняють відкладення, забруднення, іржу) та способом використання:

  • залити засіб у систему;
  • завести двигун;
  • дати мотору попрацювати хвилин 15-20;
  • заглушити машину;
  • злити засіб (за аналогією з першим пунктом інструкції).

За необхідності все повторіть спочатку. Показником того, що всі деталі системи є достатньо очищеними, стане чиста прозора вода на виході.

Крок №3 – Заливка

Спочатку потрібно виконати дві дії: закрити всі пробки і «продути» систему (спеціальним шлангом через дренажний отвір, його потрібно буде заглушити після того, як охолодна рідина буде залита повністю). Тепер можна наповнювати систему новим антифризом.

Для контролю рівня рідини у бачку потрібно змусити машину попрацювати при увімкненій пічці. Антифриз «розійдеться» та його кількість у розширювальному бачку зменшиться. Доливаємо, закручуємо пробку та їдемо! Система охолодження у безпеці!

0 reviews

Write a review

Note: HTML is not translated!