Якщо у вас виникли питання, ви можете зв'язатися з нашими менеджерами будь-яким зручним для вас способом.

Ремонт турбіни: самостійно чи на СТО

06.01.2024
Views: 90

Рано чи пізно турбіна вашого автомобіля вимагатиме ремонту. Його проведення відкладати не можна, адже несправність здатна вплинути на двигун, а це вже значно більші витрати часу та грошей. Тому, помітивши характерні ознаки, варто терміново здійснити ремонт. Оскільки агрегат виглядає дуже простим, то часто автовласники замислюються над тим, чи варто платити за роботу гроші, бо можна ж самостійно все зробити. Однак це дуже велика помилка, далі ми детальніше розглянемо, з якими ризиками доведеться зіштовхнутись.

Самостійний ремонт VS звернення в автосервіс

Спробуймо розібратись, до чого може привести самостійний ремонт. Отже, відновлення безпосередньо у власному гаражі здатне викликати незначні зміни в деталях і вузлах. Принаймні такими вони здаватимуться на перший погляд. Надалі це вже будуть дійсно важкі наслідки, найгірші з них:

  • порушення геометрії;
  • деформація клапана регулювання тиску повітря;
  • вихід із ладу підшипника осі турбокомпресора;
  • пошкодження крильчатки ротора.

Що ж відбувається під час ремонту турбін у Києві на СТО? Майстри здійснюють наступні роботи:

  1. Огляд та діагностика для виявлення дефектів, які можуть візуально не ідентифікуватись.
  2. Складення плану ремонтних робіт.
  3. Визначення списку запчастин, які необхідно замінити.
  4. Власне ремонт і відновлення турбіни.
  5. Контроль якості та тестовий запуск.

При всьому цьому використовуються спеціальні інструменти та устаткування. З турбінами зазвичай працюють дуже досвідчені механіки, адже це доволі специфічний вузол, який потребує особливої уваги.

Чому не варто ремонтувати турбіну самостійно

Навіть маючи певний досвід проведення ремонтних робіт у власному транспорті, не треба думати, що з турбіною вдасться легко впоратись. Варто чітко розуміти, що непрофесійне втручання в функціонування агрегату надалі приведе до проблем. Наприклад, недостатня чистота в гаражі здатна спричинити потрапляння сторонніх тіл, які в результаті виводять із ладу турбіну. Навіть пил та піщинки здатні це спричинити.

Крім того, в домашніх умовах просто немає можливості для проведення певних операцій, без яких неможливо провести якісне відновлення турбіни: балансування вала та налаштування кута геометрії.

Однак і це ще не все. Наприклад, неякісні запчастини дуже швидко виводять із ладу не лише сам турбонаддув, а й навіть двигун. Необхідні деталі підбираються на базарі або у звичайному магазині, причому продавці не дають гарантії. Натомість в автосервісах за якістю запчастин ретельно слідкують, адже це їхній імідж та репутація. Особливо це стосується мережевих СТО.

Також в автосервісі здійснюються всі необхідні діагностичні роботи, які в домашніх умовах виконати навіть теоретично неможливо. Наприклад, визначити, наскільки критичний знос окремих деталей, візуальний огляд у випадку з турбіною – не найкращий варіант. Дуже яскравий приклад – стендова діагностика, при виконанні якої турбокомпресор перевіряють на предмет протікань під тиском, аналізують обертання ротора, параметри наддуву, тиск мастила, визначають рівень експлуатаційного дисбалансу тощо.

Що буде, якщо їздити з несправною турбіною

У декого може з’явитись ідея просто нічого не ремонтувати, а ось коли вже зовсім вийде з ладу, то тоді йти на СТО. Однак так вчиняти все ж не варто, не відкладайте ремонт. По-перше, у вас дуже стрімко підскочить розхід палива. По-друге, виникнуть проблеми з каталізатором, є ризик прогорання клапанів, і це вплине на сажовий фільтр у дизельному моторі. По-третє, ризикуєте пошкодженням валу та втулки, що призведе до збільшення розходу мастила. Турбіна, яка неправильно функціонує, здатна значно пришвидшити знос форсунки мотора.

0 reviews

Write a review

Note: HTML is not translated!